Uczniowie klasy 5B, dzięki gogli VR mogli przenieś się m.in. do Domu Anny Frank, gdzie mogli zobaczyć, w którym miejscu ukrywała się Anna Frank podczas prześladowania społeczności żydowskiej w czasie II wojny Światowej.

..................................................................................................................................................................................

Uczniowie drugiej klasy na chwilę przenieśli się w wirtualna rzeczywistość VR.

...................................................................................................................................................................................

Uczymy się programować roboty Genibot.

Każdy robot śpiewał gamę.
Drugoklasiści świetnie sobie radzili z programowaniem robotów. Brawo!
Dużo radości i zabawy, a przede wszystkim kreatywnego myślenia.

......................................................................................................................................................................................................

Gogle VR
Dzisiaj na lekcji informatyki wykorzystywaliśmy gogle VR. Uczniowie przenosili się do wirtualnej rzeczywistości 

.....................................................................................................................................................................................................................

Drukujemy w 3D.

Rozgrzewamy drukarkę, projektujemy i drukujemy.
Zajęcia na lekcji informatyki.

......................................................................................................................................................................................................................

Robot Krypton 4 - budujemy i programujemy Wielką Stopę za pomocą mobilnej aplikacji Abilix Krypton.

@labolatoriumprzyszlosci #labolatoriumprzyszlosci

.......................................................................................................................................................................................................................

Laboratoria Przyszłości to Program skierowany do szkół podstawowych oraz ogólnokształcących szkół artystycznych. Jego celem jest budowanie kompetencji kreatywnych i technicznych wśród uczniów. W ramach Programu szkoły otrzymają od państwa wsparcie finansowe na zakup wyposażenia technicznego niezbędnego do rozwoju umiejętności praktycznych wśród dzieci i młodzieży.

Kreatywne myślenie oraz obsługa narzędzi to jedne z podstawowych umiejętności decydujących o rozwoju cywilizacyjnym, gospodarczym i społecznym. Wzrost innowacyjności oraz rozwój technologiczny spowodował, że umiejętności matematyczne, w zakresie nauk przyrodniczych, technologii i inżynierii są dziś ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Laboratoria Przyszłości to kolejny krok w stronę wzmocnienia i uatrakcyjnienia dotychczasowego procesu zdobywania wiedzy i praktycznych umiejętności w tych obszarach przez uczniów. 

Laboratoria Przyszłości to nowoczesny sprzęt, który uatrakcyjni zajęcia szkolne i pozwolą uczniom rozwijać swoje zainteresowania nie tylko na lekcjach techniki i w ramach innych obowiązkowych zajęć edukacyjnych, lecz także w ramach zajęć pozalekcyjnych, kół zainteresowań i innych form rozwijania umiejętności. 
Zakupiony sprzęt:
  • Roboty Photon
  • ClassVR - wirtualne labolatorium
  • Kostka VR
  • Dron DJI
  • Robot Ablilix Krypton 4
  • Scenariusze do lekcji - Robot Ablilix Krypton 4
  • Skaner 3D Creality
  • Pakiet Filamentów do drukarki 3D
Pakiet podstawowy:
  • Drukarka 3D wraz z akcesoriami
  • Lutownica / Stacja lutownicza z gorącym powietrzem
  • Oświetlenie do realizacji nagrań
  • Mikrofon kierunkowy z akcesoriami
  • Aparat fotograficzny z akcesoriami
  • Gimbal
Zakupiony sprzęt będzie wykorzystywany na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych, by w kreatywny i atrakcyjny sposób realizować podstawę programową kształcenia ogólnego oraz treści zgodne z zainteresowaniami uczniów.
Służąc jako nowoczesne pomoce dydaktyczne pomoże rozwijać umiejętności i uczyć się poprzez działanie.
Umożliwi rozwijanie pasji i wiedzy przedmiotowej, a także kompetencji kluczowych.
Będzie służył pomocą w wyrównywaniu szans edukacyjnych oraz deficytów rozwojowych, wzbogaci metody pracy.