KLASA IIIB:

środa 24.06:
wtorek 23.06:
poniedziałek 22.06:
piątek 19.06:
poniedziałek 15.06:
środa 10.06:
Podręcznik matematyczno- przyrodniczy /s. 65 zad.1, 2, 3- w zeszycie
 Ćwiczenia matematyczno- przyrodnicze /strona ze znakami rzymskimi
 Ćwiczenia polonistyczno- społeczne / s.45, 49, 52
wtorek 9.06:
poniedziałek 8.06:
piątek 5.06:
czwartek 4.06:
środa 3.06:
ćwiczenia polonistyczno- społeczne /s.37, 38, 39
podręcznik polonistyczno- społeczny /s.60, 61
wtorek 2.06:
poniedziałek 1.06:
W dalszym ciągu przygotowujemy prezentację : Zabytki Polski lub ciekawostki przyrodnicze.
Uzupełniamy zaległości .
piatek 29.05:
ćwiczenia polonistyczno- społeczne / s.32,33
podręcznik polonistyczno- społeczny / s.56, 57 - wypisać 3 rzeczowniki, 3 przymiotniki, 3 czasowniki.Z wypisanymi wyrazami ułożyć zadania( każde- 6/7 wyrazów)
Zaległa praca:  Opiszę swoją ulubioną maskotkę.
Prezentacja/ Zabytki Polski lub ciekawostka przyrodnicza.
czwartek 28.05:
środa 27.05:
ćwiczenia matematyczno- przyrodnicze / s. 66,67
podręcznik matematyczno- przyrodniczy / s.58, 59
podręcznik polonistyczno- społeczny /s.58 59
wtorek 26.05:
  1. ćwiczenia polonistyczno- społeczne / s.30, 31
  2. podręcznik polonistyczno- społeczny / s.56, 57
poniedziałek 25.05:
piątek 22.05:
czwartek 21.05:
środa 20.05:
wtorek 19.05:
piątek 15.05/poniedziałek 18.05:
Proszę uzupełnić wszystkie zaległości związane z omawianiem lektury - Oto jest Kasia.
ćwiczenia polonistyczno - społeczne /s.14- 16  18- 19
podręcznik matematyczno - przyrodniczy /ilustracje /gospodarstwo wiejskie /las/ 
czwartek 14.05:
ćwiczenia polonistyczno- społeczne / s.14
edukacja matematyczna /rozwiązać trzy działania zapisane w zeszycie
wtorek 12.05:
Ocena postępowania bohaterki lektury Oto jest Kasia M. Jaworczakowej 
ćwiczenia polonistyczno- społeczne  / s.16
ćwiczenia matematyczno- przyrodnicze  /s.59

poniedziałek 11.05:

Wyobraź sobie, że przyjaźnisz się z Kasią. Napisz, jakich rad byś jej udzielił (ła).

piątek 8.05:

Temat dnia: Sztuka współczesna.
podręcznik polonistyczno - społeczny  /s.48 , 49
ćwiczenia polonistyczno - społeczne  / s. 13
ćwiczenia matematyczno - przyrodnicze  /s.57,58
czwartek 7.05:
podręcznik matematyczno- przyrodniczy  /s. 50-51   s. 54-55
środa 6.05:
Temat dnia: To już potrafię.
Ćwiczenia polonistyczno - społeczne / s.9, 10, 11
wtorek 5.05:
Temat dnia: Bliżej sztuki - muzyka.
Edukacja polonistyczno- społeczna  /podręcznik s. 46- 47  /  ćwiczenia s.8
Edukacja matematyczno- przyrodnicza /podręcznik s.49  ćwiczenia s.55
poniedziałek 4.05:
Temat dnia: Bliżej sztuki- rzeźba i malarstwo.
 podręcznik polonistyczno- społeczny /s. 44, 45
ćwiczenia polonistyczno- społeczne / s. 4- 7
podręcznik matematyczno- przyrodniczy /s.48
ćwiczenia matematyczno- przyrodnicze /s. 53, 54
wtorek 28.04:
Temat dnia: Zabawy z wyrazami.
Ćwiczenia polonistyczno- społeczne ( cz. 4) / s.3
Podręcznik matematyczno- przyrodniczy /s. 46, 47
Ćwiczenia matematyczno- przyrodnicze /s. 52
piątek 24.04:
Temat dnia:  Czy już potrafisz?
Ćwiczenia polonistyczno- społeczne / s.77
czwartek 23.04:
Temat dnia: Kręcimy filmy.
ćwiczenia polonistyczno- społeczne /s.76
ćwiczenia matematyczno- przyrodnicze / s.50, 51
wtorek 21.04:
Temat dnia: Nasze pasje.
  1. podręcznik polonistyczno - społeczny /s.40 , 41
  2. ćwiczenia polonistyczno-społeczne  / s. 70,71
  3. podręcznik matematyczno- przyrodniczy / s.40- 42
  4. ćwiczenia matematyczno- przyrodnicze / s.46

poniedziałek 20.04:

Temat dnia: Giełda pomysłów.
  1. ćwiczenia plonistyczno- społeczne / s.66
  2. ćwiczenia matematyczno- przyrodnicze / s.41
  3. podręcznik matematyczno - przyrodniczy /s.39

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poniedziałek 23.03 Temat dnia: Baśnie z różnych stron świata.
Dzieci czytają dowolną baśń ( z wyjątkiem polskiej). Następnie przedstawiają kolejność wydarzeń w formie komiksu lub historyjki obrazkowej.Dzieci znają taką formę pracy- będą wiedziały jak to wykonać(na kartkach z bloku rysunkowego).
Dzieci mają pełną dowolność/według własnej wizji i pomysłu.
Wtorek24.03 Temat dnia: Dziecięce problemy.
ćw.pol.-społ. /strona 36
podr.pol.-społ./ strony-24,25,26
podr.mat.-przyr./ strony- 24,25
ćw. mat.-przyr./ strony-22,23
Środa25.03 Temat dnia: Kodeks współpracy.
podr.pol.-społ. / strony- 24,25,26
ćw.pol.-społ. / strony- 37,38,39
podr. mat.-przyr./ strona26
ćw. mat.-przyr./ strona-24
26.03:
Temat dnia: Praca mózgu.

1. edukacja polonistyczna - podręcznik polonistyczno- społeczny s.27
Przeczytaj tekst informacyjny o mózgu.
ćwiczenia polonistyczno-społeczne s.40 polecenie1 Na podstawie zdobytych informacji na temat mózgu dopisz jeszcze jedną zasadę oraz narysuj do niej
ilustrację na pustym polu.

2. edukacja matematyczna - podręcznik matematyczno-przyrodniczy s.27 zadanie3
Przepisz przykłady do zeszytu.Oblicz je zgodnie ze wzorem.

3. edukacja przyrodnicza - podręcznik matematyczno- przyrodniczy s.24
Po przeczytaniu pierwszych czterech zdań, napisz odpowiedż w zeszycie na pytanie: ,,Co jest charakterystycznym ELEMENTEM Parku Narodowego Gór Stołowych?"
27.03:
  1. edukacja polonistyczna - podręcznik polonistyczno- społeczny -w dalszym ciągu s.27    / ćwiczenia plonistyczno-społeczne s.42 - polecenie1 : Przeczytaj cztery zdania(w ramkach) i odpowiedz na pytanie: ,,Do którego zdania, nie ma kolorowego słupka?,,
  2. edukacja matematyczna - ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze - s.25
  3. edukacja przyrodnicza - wykonaj pracę plastyczną( dowolną techniką) na temat: ,,Dbam o swój mózg,,
30.03:
Temat dnia: Poszukujemy informacji.
 1. edukacja polonistyczna - ćwiczenia polonistyczno- społeczne s.43/ polecenie 1/wykonaj zielone kropki.
 2. edukacja matematyczna - podręcznik matematyczno- przyrodniczy s.27 zadanie 1.
 3. edukacja przyrodnicza cd.praca techniką dowolną ,,Dbam o swój mózg"
31.03:
Temat dnia : Dedektywi na tropie.
  1. edukacja polonistyczno- społeczna/ podręcznik s.28 ,,Skąd się biorą dziury w serze?,, ćwiczenia polonistyczne s.44 polecenie 1 z zieloną kropką, polecenie 4.
  2. edukacja matematyczno- przyrodnicza / podręcznik s.28-29 ,,Zjawiska zagrażające naszej planecie,, ćwiczenia matematyczne s.26
1.04:
Temat dnia: Pożyteczne i szkodliwe bakterie.
  1. edukacja polonistyczno-społeczna - ćwiczenia s.46, 47
  2. edukacja matematyczno-przyrodnicza - ćwiczenia s.27, 28

2.04:
 Temat dnia: Tajemnica dziur w serze.
 
  1. edukacja polonistyczno- społeczna /ćwiczenia s.48, 49
  2.  edukacja matematyczno- przyrodnicza / podręcznik s.30, 31
  3.  edukacja przyrodnicza / podręcznik mat.przyr. s.30, 31
3.04:
Temat dnia: W zespole siła.
  1. edukacja polonistyczno - społeczna / ,,O czterech muzykantach z Bremy,,  - podręcznik s.32  , ćwiczenia s.54
  2. edukacja matematyczno - przyrodnicza /podręcznik s.32 ,  ćwiczenia s.32
  3. ,,Jaka jest rola MARZEŃ w życiu człowieka?,, - do przemyślenia.
  4.  ETYKA  ,,Co to jest odpowiedzialność?"

6.04:

Tamat dnia: Muzykanci z Bremy.
  1. edukacja polonistyczno - społeczna / podręcznik s.32  / ćwiczenia s. 54, 55, 56
  2.  edukacja muzyczna - Jaki to instrument?
  3.  edukacja matematyczno- przyrodnicza /podręcznik s. 35  /ćwiczenia s.34
  4.  edukacja techniczno - pastyczna /Twórcy insrumentów - wykonywanie ekologicznych instrumentów

7.04:

Temat dnia: Baśniowy świat.
  1. edukacja polonistyczno- spoleczna  / ćwiczenia s.57,58, 59
  2. edukacja matematyczno- przyrodnicza  / ćwiczenia s. 35, 36

8.04:

Temat dnia: Nasze marzenia.
edukacja polonistyczno - społeczna / podręcznik s. 35  /ćwiczenia s. 60, 61
edukacja matematyczno - przyrodnicza / ćwiczenia s. 37
16.04:
Temat dnia:  To już wiem, to potrafię.
Uzupełnienie braków i zaległości.
17.04:
Temat dnia: Kiermasz szkolny.
  1. podręcznik matematyczno- przyrodniczy / s.39
  2. ćwiczenia matematyczno- przyrodnicze /s. 40
  3. ćwiczenia polonistyczno- społeczne /s.64,65
  4. STOKROTKI  - praca plastyczno-techniczna  / dowolny temat i format.