KLASA IIIB:
środa 24.06:
wtorek 23.06:
poniedziałek 22.06:
piątek 19.06:
poniedziałek 15.06:
środa 10.06:
Podręcznik matematyczno- przyrodniczy /s. 65 zad.1, 2, 3- w zeszycie
Ćwiczenia matematyczno- przyrodnicze /strona ze znakami rzymskimi
Ćwiczenia polonistyczno- społeczne / s.45, 49, 52
wtorek 9.06:
poniedziałek 8.06:
piątek 5.06:
czwartek 4.06:
środa 3.06:
ćwiczenia polonistyczno- społeczne /s.37, 38, 39
podręcznik polonistyczno- społeczny /s.60, 61
wtorek 2.06:
poniedziałek 1.06:
W dalszym ciągu przygotowujemy prezentację : Zabytki Polski lub ciekawostki przyrodnicze.
Uzupełniamy zaległości .
piatek 29.05:
ćwiczenia polonistyczno- społeczne / s.32,33
podręcznik polonistyczno- społeczny / s.56, 57 - wypisać 3 rzeczowniki, 3 przymiotniki, 3 czasowniki.Z wypisanymi wyrazami ułożyć zadania( każde- 6/7 wyrazów)
Zaległa praca: Opiszę swoją ulubioną maskotkę.
Prezentacja/ Zabytki Polski lub ciekawostka przyrodnicza.
czwartek 28.05:
środa 27.05:
ćwiczenia matematyczno- przyrodnicze / s. 66,67
podręcznik matematyczno- przyrodniczy / s.58, 59
podręcznik polonistyczno- społeczny /s.58 59
wtorek 26.05:
- ćwiczenia polonistyczno- społeczne / s.30, 31
- podręcznik polonistyczno- społeczny / s.56, 57
poniedziałek 25.05:
piątek 22.05:
czwartek 21.05:
środa 20.05:
wtorek 19.05:
piątek 15.05/poniedziałek 18.05:
Proszę uzupełnić wszystkie zaległości związane z omawianiem lektury - Oto jest Kasia.
ćwiczenia polonistyczno - społeczne /s.14- 16 18- 19
podręcznik matematyczno - przyrodniczy /ilustracje /gospodarstwo wiejskie /las/
czwartek 14.05:
ćwiczenia polonistyczno- społeczne / s.14
edukacja matematyczna /rozwiązać trzy działania zapisane w zeszycie
wtorek 12.05:
Ocena postępowania bohaterki lektury Oto jest Kasia M. Jaworczakowej
ćwiczenia polonistyczno- społeczne / s.16
ćwiczenia matematyczno- przyrodnicze /s.59
poniedziałek 11.05:
Wyobraź sobie, że przyjaźnisz się z Kasią. Napisz, jakich rad byś jej udzielił (ła).
piątek 8.05:
Temat dnia: Sztuka współczesna.
podręcznik polonistyczno - społeczny /s.48 , 49
ćwiczenia polonistyczno - społeczne / s. 13
ćwiczenia matematyczno - przyrodnicze /s.57,58
czwartek 7.05:
podręcznik matematyczno- przyrodniczy /s. 50-51 s. 54-55
środa 6.05:
Temat dnia: To już potrafię.
Ćwiczenia polonistyczno - społeczne / s.9, 10, 11
wtorek 5.05:
Temat dnia: Bliżej sztuki - muzyka.
Edukacja polonistyczno- społeczna /podręcznik s. 46- 47 / ćwiczenia s.8
Edukacja matematyczno- przyrodnicza /podręcznik s.49 ćwiczenia s.55
poniedziałek 4.05:
Temat dnia: Bliżej sztuki- rzeźba i malarstwo.
podręcznik polonistyczno- społeczny /s. 44, 45
ćwiczenia polonistyczno- społeczne / s. 4- 7
podręcznik matematyczno- przyrodniczy /s.48
ćwiczenia matematyczno- przyrodnicze /s. 53, 54
wtorek 28.04:
Temat dnia: Zabawy z wyrazami.
Ćwiczenia polonistyczno- społeczne ( cz. 4) / s.3
Podręcznik matematyczno- przyrodniczy /s. 46, 47
Ćwiczenia matematyczno- przyrodnicze /s. 52
piątek 24.04:
Temat dnia: Czy już potrafisz?
Ćwiczenia polonistyczno- społeczne / s.77
czwartek 23.04:
Temat dnia: Kręcimy filmy.
ćwiczenia polonistyczno- społeczne /s.76
ćwiczenia matematyczno- przyrodnicze / s.50, 51
wtorek 21.04:
Temat dnia: Nasze pasje.
- podręcznik polonistyczno - społeczny /s.40 , 41
- ćwiczenia polonistyczno-społeczne / s. 70,71
- podręcznik matematyczno- przyrodniczy / s.40- 42
- ćwiczenia matematyczno- przyrodnicze / s.46
poniedziałek 20.04:
Temat dnia: Giełda pomysłów.
- ćwiczenia plonistyczno- społeczne / s.66
- ćwiczenia matematyczno- przyrodnicze / s.41
- podręcznik matematyczno - przyrodniczy /s.39
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poniedziałek 23.03 Temat dnia: Baśnie z różnych stron świata.
Dzieci czytają dowolną baśń ( z wyjątkiem polskiej). Następnie przedstawiają kolejność wydarzeń w formie komiksu lub historyjki obrazkowej.Dzieci znają taką formę pracy- będą wiedziały jak to wykonać(na kartkach z bloku rysunkowego).
Dzieci mają pełną dowolność/według własnej wizji i pomysłu.
Wtorek24.03 Temat dnia: Dziecięce problemy.
ćw.pol.-społ. /strona 36
podr.pol.-społ./ strony-24,25,26
podr.mat.-przyr./ strony- 24,25
ćw. mat.-przyr./ strony-22,23
Środa25.03 Temat dnia: Kodeks współpracy.
podr.pol.-społ. / strony- 24,25,26
ćw.pol.-społ. / strony- 37,38,39
podr. mat.-przyr./ strona26
ćw. mat.-przyr./ strona-24
26.03:
Temat dnia: Praca mózgu.
1. edukacja polonistyczna - podręcznik polonistyczno- społeczny s.27
Przeczytaj tekst informacyjny o mózgu.
ćwiczenia polonistyczno-społeczne s.40 polecenie1 Na podstawie zdobytych informacji na temat mózgu dopisz jeszcze jedną zasadę oraz narysuj do niej
ilustrację na pustym polu.
2. edukacja matematyczna - podręcznik matematyczno-przyrodniczy s.27 zadanie3
Przepisz przykłady do zeszytu.Oblicz je zgodnie ze wzorem.
3. edukacja przyrodnicza - podręcznik matematyczno- przyrodniczy s.24
Po przeczytaniu pierwszych czterech zdań, napisz odpowiedż w zeszycie na pytanie: ,,Co jest charakterystycznym ELEMENTEM Parku Narodowego Gór Stołowych?"
1. edukacja polonistyczna - podręcznik polonistyczno- społeczny s.27
Przeczytaj tekst informacyjny o mózgu.
ćwiczenia polonistyczno-społeczne s.40 polecenie1 Na podstawie zdobytych informacji na temat mózgu dopisz jeszcze jedną zasadę oraz narysuj do niej
ilustrację na pustym polu.
2. edukacja matematyczna - podręcznik matematyczno-przyrodniczy s.27 zadanie3
Przepisz przykłady do zeszytu.Oblicz je zgodnie ze wzorem.
3. edukacja przyrodnicza - podręcznik matematyczno- przyrodniczy s.24
Po przeczytaniu pierwszych czterech zdań, napisz odpowiedż w zeszycie na pytanie: ,,Co jest charakterystycznym ELEMENTEM Parku Narodowego Gór Stołowych?"
27.03:
- edukacja polonistyczna - podręcznik polonistyczno- społeczny -w dalszym ciągu s.27 / ćwiczenia plonistyczno-społeczne s.42 - polecenie1 : Przeczytaj cztery zdania(w ramkach) i odpowiedz na pytanie: ,,Do którego zdania, nie ma kolorowego słupka?,,
- edukacja matematyczna - ćwiczenia matematyczno-przyrodnicze - s.25
- edukacja przyrodnicza - wykonaj pracę plastyczną( dowolną techniką) na temat: ,,Dbam o swój mózg,,
30.03:
Temat dnia: Poszukujemy informacji.
1. edukacja polonistyczna - ćwiczenia polonistyczno- społeczne s.43/ polecenie 1/wykonaj zielone kropki.
2. edukacja matematyczna - podręcznik matematyczno- przyrodniczy s.27 zadanie 1.
3. edukacja przyrodnicza cd.praca techniką dowolną ,,Dbam o swój mózg"
31.03:
Temat dnia : Dedektywi na tropie.
- edukacja polonistyczno- społeczna/ podręcznik s.28 ,,Skąd się biorą dziury w serze?,, ćwiczenia polonistyczne s.44 polecenie 1 z zieloną kropką, polecenie 4.
- edukacja matematyczno- przyrodnicza / podręcznik s.28-29 ,,Zjawiska zagrażające naszej planecie,, ćwiczenia matematyczne s.26
1.04:
Temat dnia: Pożyteczne i szkodliwe bakterie.
- edukacja polonistyczno-społeczna - ćwiczenia s.46, 47
- edukacja matematyczno-przyrodnicza - ćwiczenia s.27, 28
2.04:
Temat dnia: Tajemnica dziur w serze.
- edukacja polonistyczno- społeczna /ćwiczenia s.48, 49
- edukacja matematyczno- przyrodnicza / podręcznik s.30, 31
- edukacja przyrodnicza / podręcznik mat.przyr. s.30, 31
3.04:
Temat dnia: W zespole siła.
- edukacja polonistyczno - społeczna / ,,O czterech muzykantach z Bremy,, - podręcznik s.32 , ćwiczenia s.54
- edukacja matematyczno - przyrodnicza /podręcznik s.32 , ćwiczenia s.32
- ,,Jaka jest rola MARZEŃ w życiu człowieka?,, - do przemyślenia.
- ETYKA ,,Co to jest odpowiedzialność?"
6.04:
Tamat dnia: Muzykanci z Bremy.
- edukacja polonistyczno - społeczna / podręcznik s.32 / ćwiczenia s. 54, 55, 56
- edukacja muzyczna - Jaki to instrument?
- edukacja matematyczno- przyrodnicza /podręcznik s. 35 /ćwiczenia s.34
- edukacja techniczno - pastyczna /Twórcy insrumentów - wykonywanie ekologicznych instrumentów
7.04:
Temat dnia: Baśniowy świat.
- edukacja polonistyczno- spoleczna / ćwiczenia s.57,58, 59
- edukacja matematyczno- przyrodnicza / ćwiczenia s. 35, 36
8.04:
Temat dnia: Nasze marzenia.
edukacja polonistyczno - społeczna / podręcznik s. 35 /ćwiczenia s. 60, 61
edukacja matematyczno - przyrodnicza / ćwiczenia s. 37
16.04:
Temat dnia: To już wiem, to potrafię.
Uzupełnienie braków i zaległości.
17.04:
Temat dnia: Kiermasz szkolny.
- podręcznik matematyczno- przyrodniczy / s.39
- ćwiczenia matematyczno- przyrodnicze /s. 40
- ćwiczenia polonistyczno- społeczne /s.64,65
- STOKROTKI - praca plastyczno-techniczna / dowolny temat i format.